Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kraftiga vader har du ?
Min är 46 resp 47 cm just nu, det kan variera up till 1.5 cm beroende på hur mycket vätska jag samlat på mej...
Håller med när det gäller stövlar. Jag har 38 cm runt vaden (utan byxor) nu och Har jättesvårt att hitta stövlar som passar. Inte ens de vidaste är upp i den omkretsen och då har jag drygt 10 kg övervikt. Dvs inte så mycket.
Håller med när det gäller stövlar. Jag har 38 cm runt vaden (utan byxor) nu och Har jättesvårt att hitta stövlar som passar. Inte ens de vidaste är upp i den omkretsen och då har jag drygt 10 kg övervikt. Dvs inte så mycket.
38?? Och tycker det är svårt att hitta passande?
Jag har 36 med byxor och strumpor och ALLA stövlar är för vida! Utom de som är gjorda speciellt för att vara extra smala och höga. Då sitter de åt fint. Är det så lite som skiljer mellan extra smala och extra vida stövlar??
Tänk på mig som har 33 cm.![]()
Jag tycker du lindar jättesnyggt!
Och superfin färg till din kille!
Det schabraket är så fint!
Själv köpte jag deras ridskor med dragkedja, Classicmodellen. Supersköna! Hoppas de inte går sönder på en gång.
Fingrade även på fleecejackan Louisiana och västen från JH collection. Jättefina båda två tycker jag, framtida köp där!
Det är bara en krumelur och loggan syns väldigt lite.
ang dom nya reglerna, visst får man ha hästens namn broderat som vanligt?
Det är bara företagsnamn/loggor den regeln gäller för va?