Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Hööks hade rätt! :o

De svarta bredvid är three horses ponnystorlek

KL

Fick nyss via mail mitt bonusbesked från deras kundklubb, 260 kr att shoppa för :D Så nu blir det att ta en tur till butiken imorgon för att se vad jag kan spendera det på :P

Jag fick också bonusbesked, men de hade visst missat att lägga in en shopping.., trist, för de vill inte lägga in i efterhand heller trots att jag har kvittot kvar.

Jag fick också bonusbesked, men de hade visst missat att lägga in en shopping.., trist, för de vill inte lägga in i efterhand heller trots att jag har kvittot kvar.

Surt :(

Jag fick också bonusbesked och såg att dem inte fört in mina stämplar som hon sa att hon skulle göra och jag hade nästan ett fullt stämpelkort :mad:

När de införde bonussystemet fick jag rabatt på mitt köp beroende på hur många stämplar jag hade, dvs om det egentligen är 10 stämplar man skulle ha för 150:- rabatt så fick jag 75:- rabatt om jag hade 5 stämplar. De gjorde inte så för dig?

Nope, hon sa att hon skulle lägga in det i datorn och så skulle jag få bonusen sen.
Kollade kvittot nu också och ingen rabatt dragen.

Så det verkar jag ju bli utan och nu finns ju inte bonuskortet kvar heller :(

jag fick också rabatten dragen efter de 6 stämplar jag hade.
Minns att jag handlade lite på rean och använde ett restat presentkort på75 kr också.
Slutade med att jag fick 50 kr tillbaka i handen. :D

För min del så fattas det ynka 12 kronor tills jag får en bonuscheck :D
Vad händer om man lämnar tillbaka något? Drar dom av poängen då?

På tex H&M har jag för mig att dom drar av poängen. Men jag lär få veta snart, ska lämna tillbaka en sak.

kl
Handlade lite idag, trodde inte jag skulle hitta så mycket. Skulle egentligen köpt boots i turkost och cerise samt turkosa benlindor men bootsen var slut så det fick bli ett par svarta istället. Kanske handlar de andra bootsen när de kommer in i lager igen :angel:

Köpte:
Vinröda benlindor
Marinblå quiltad väst
Flughuvor
Grimma med matchande grimskaft
Kedjegrimskaft
Ett par svarta boots
Lila höpåsar
Silvriga conversekopior :D

Dom drog av bonusen för mig när jag gjorde retur i alla fall så det verkar som det.
Tror att det kanske är lättare för dom att se ifall man har fått bonus iom att ens kundnummer står på kvittot, medan dom innan inte visste ifall man fått stämplar eller inte :/

KL

När jag köpte en sadel en gång så fick jag ju några bonuskort med stämplar, sen passade inte sadeln och jag lämnade tillbaka den då krävde de även tillbaka bonuskorten.
Det förstår man ju annars skulle ju folk kunna köpa saker och sen lämna tillbaka bara för att få bonusen.

Jag var inne på Hööks idag och köpte en HV polo jacka på halva reapriset, den hade kostat nästan 1500kr ord pris jag fick ge 350kr.

Och jag var inne och köpte två pikéer och en långärmad tröja för sammanlagt överkomliga 135 kr. Brukar kunna göra fynd bland ridkläderna på rean, deras överdelar är bra att ha i stallet (långa ärmar även i de mindre storlekarna).

*KL*

Jag köpte ett pullarträns på halva reapriset. vet inte riktigt ännu om jag tycker det sitter bra. han kan inte ha mindre men ändå skulle han behövt det pga alla långa remmar mm. O_o men ska ge det ett nytt försök igen idag. sen blev det en långärmad tröja för en 50 lapp. satt hemskt så blir in och lämna tillbaka.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Honey07
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
680
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 018
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka