Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl

Jag var på Hööks i måndags för att spana in Culmore-tränset. De var skyltar överallt om nyheterna inför vår/sommar. Hör och häpna men jag hittade ingenting av det jag var intresserad av, frågade personalen och då svarade de att de inte fått in de nya grejerna än?! Hur kan man då skylta dem?

Nåväl, ingen skada skedd. Men kändes lite dumt att ha åkt dit för att titta på nya skyltvaror som inte ens anlänt :p

KL

Den nya turkosa cushion tapegrimman ska införskaffas till mitt fuxsto :D
Det nya westerntränset med tillhörande tyglar såg inte så pjåkigt ut heller.

Kl

Köpt cammo ridbyxor, lila säkerhetsstigbygelgummin, 3pack ridstrumpor och det bästa! Rosa benskydd strl Shetland till ponnyn

Jag ringde i em och då sa dom att jag AVBOKAT kataloger i framtiden :o

Men hon tog bort det och ska genast skicka mej en katalog.

När jag påpekade att vi 1ggn/månad handlar hästmat i mitt namn sa hon att det man handlar direkt i butiken INTE registreras så du kan få en katalog. ....

Vilket är fullständigt absurt att det inte går att ordna en samordning mellan köpen då man är registrerad på sitt medlemsnummer oavsett var/hur man handlar. ..

Jag ringde i em och då sa dom att jag AVBOKAT kataloger i framtiden :o

Men hon tog bort det och ska genast skicka mej en katalog.

När jag påpekade att vi 1ggn/månad handlar hästmat i mitt namn sa hon att det man handlar direkt i butiken INTE registreras så du kan få en katalog. ....

Vilket är fullständigt absurt att det inte går att ordna en samordning mellan köpen då man är registrerad på sitt medlemsnummer oavsett var/hur man handlar. ..

Fast dem har ju gjort om systemet? Var i butik för bara ett par veckor sen och då frågade expediten om jag var medlem och det var jag ju så då registrerade hon in det så jag behöver bara visa leg varje gång jag handlar där så skulle man få poäng på allt och även hänga ihop med både vanlig adress och mailadress..

Jag var inne en sväng idag och kollade in några av nyheterna, var dock mycket som inte kommit in :(
JH tröjan Napoli (den rosa)var jättefin och satt bra, men är 50%akryl och jag tyckte tyvärr den såg noppig ut redan på galgen.
Samma sak med showmaster tröjan Amarillo(marinblå med rosarutigt tyg på armbågarna), står i katalogen att den ska vara 100% bomull, men även den var 50% akryl på tvättlappen.
Den var lite konstig i storlekarna S hade längre ärmar än M. M vara bara bred och hade kortare ärmar...Synd annars hade det blivit köp.

Precis, men den kopplingen till att man gör sej kvalificerad till att man ska få en katalog fungerar inte enligt hon jag pratade med.
Trots att hon kunde se att jag handlar regelbundet i butiken i datorn. ...

*kl*

Satt och bläddrade i katalogen i dag och undrar om ni ser det jag ser på sida 19. Jag tycker nosgrimman på tränset som skimmeln bär sitter utanför sidostycket. Lite svår bedömmt, men om det sitter fel tycker jag det är riktigt dåligt.

Undrar varför jag inte har fått någon katalog ännu

:mad:

Det är lite konstigt det där med kataloger, jag har fått FYRA stycken (i samma namn). Tog med tre till stallet och delade ut men man tycker att Hööks borde ha någon liten koll, men allt går väl via datorn....

Kl.

Kan tipsa om att hööks i norrköping säljer fina fleece täcken med dubbla bogspännen och kryssgjord för endast 49 kr styck!! Finns i flera färger men endast i storlek 135 :)

Ja det ser lite skumt ut, men vad är det som är så farligt med det? Som du själv säger går det ju knappt att se ens.

Fast å andra sidan om den sitter utanför vad gör det? Hästen ska ju inte tränas, utan enbart modellas. Ändå förståerligt med tanke på hur många gånger de tar på och av alla grejor som ska fotas till en katalog. Så en sak blir nog fel. Det är trots allt människor och människor gör fel.

Hade det varit någon som ridit så så hade jag väl tyckt att det blir lite onödigt svårt när bettet sitter fast men i en katalog tycker jag inte det är så mycket att hänga upp sig på. Det blir lite fel.

Nu har jag inte sett bilden då jag ännu inte fått katalogen, men jag anser att det är extremt viktigt att utrustningen inte är felaktigt påsatt för det finns så många som köper och sätter på utrustningen på samma sätt som på bilderna.

Fast i detta fallet är det mer en miljöbild än en produktbild samt att knäppningen är skymd så att det inte går att se exakt hur det sitter. Så det är rätt osannolikt att något träns kommer att knäppas fel pga just den här bilden :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Honey07
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: MJLee
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Om man har mycket resor på jobbet, måste man åka på alla? Har man rätt tacka nej? Kan börja med förtydligande, jag är INTE utbränd... 10 11 12
Svar
231
· Visningar
12 018
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka