JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
är det ingen som vill vissa upp sin pålle när den hoppar?? här är min iaf!!
Sv: hopp bilder
lite suddig men ändå
Hoppning
Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Hoppning
Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Är den renrasig så skulle jag beroende på ras inte bry mig om att den inte kan bo med katt eller smådjur, finns ju många raser med...
Linda_A
53 minuter sedan
Svar: 1 873
Visningar: 183 097
Hund
Valp 2025
Övr. Hund I dag börjar valpkursen för mig och valpen :) Jag hoppas det går bra och att jag och valp får någon minut av samarbete :nailbiting...
Luzzan
Idag kl 08:59
Svar: 974
Visningar: 71 297
Hund
Artfex S
Övr. Hund Jag har en sån, 5 kg hund och 26 cm i manken. Han har gott om plats och hade lätt kunnat vara en bit större.
niardasp
Idag kl 08:21
Svar: 5
Visningar: 150
Hund