Hopp-VM i Herning

Nu läst ikapp hela tråden, och kan bara tillägga att det var sjukt häftigt att uppleva båda finalerna på plats med en vän 🤩
12245A98-A271-4C72-928D-8423DA4EDA3D.jpeg
 
Mailade följande till SVT igår

Jag uppskattar verkligen era reklamfria sportsändningar.
Era kommentatorer är proffsiga pålästa och sakliga men det finns ett undantag.
Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.

Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.

O_o
Jag mailade SVT och klagade efter Falsterbo, och fick ett mycket bättre svar än du fick. Så beror nog på vem som svarar tyvärr. Positivt att Maria kommenterade 75% av hoppningen på VM i allla fall, hoppas det håller i sig!
Ser ut som Crusader Ice. Henke på Roffes springare :)
Ganska säker på att Henrik red Glamour girl på prisutdelningen i fredags. Den var alldeles för liten för att vara Ermindo :) Gissar att han gjorde som Peder på Em och tog med en höst bara för prisutdelningen :D
Funderat lite och nu tror jag All In gjort sitt sista mästerskap. Skulle inte förvåna mig om han tackas av i tex Friends.
Tror med det blir sista mästerskapet, men tror inte den pensioneras iår :) Tänker den kan gå lite GCT och/eller världscup, blir ju mycket färre rundor på kort tid jämfört med ett mästerskap.. Hoppas på det i alla fall 😅
OT men hur styr trumslagaren sin häst? :confused: Han går ju dessutom i täten!
Cool häst dock :love:
Hon styrde med fötterna! Grymt skickligt :D
 
Jag mailade SVT och klagade efter Falsterbo, och fick ett mycket bättre svar än du fick. Så beror nog på vem som svarar tyvärr. Positivt att Maria kommenterade 75% av hoppningen på VM i allla fall, hoppas det håller i sig!

Ganska säker på att Henrik red Glamour girl på prisutdelningen i fredags. Den var alldeles för liten för att vara Ermindo :) Gissar att han gjorde som Peder på Em och tog med en höst bara för prisutdelningen :D

Tror med det blir sista mästerskapet, men tror inte den pensioneras iår :) Tänker den kan gå lite GCT och/eller världscup, blir ju mycket färre rundor på kort tid jämfört med ett mästerskap.. Hoppas på det i alla fall 😅

Hon styrde med fötterna! Grymt skickligt :D
Det var Ermindo. Glamour Girl är inte ens med. Du får tänka på att HvE är betydligt längre än RGB är nog därför han såg så liten ur. 🙂
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson rider den individuella finalen Super-GP och lagfinalen Super Cup. Evelina Tovek och Malin...
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Baryard-Johnsson, Henrik von Eckermann och Peder Fredricson är tre av sex svenska ryttare på plats när världstouren GCT gör årets...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För andra året i rad blev det svensk seger genom Stockholm Hearts i Global Champions League på Stockholm Stadion. I segerlaget red Malin...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp