Hoppforumet

Dressyrforumet är tyvärr det enda grenforum som har fortsatt hög aktivitet. Aktiviteten har minskat i de övriga grenforumen.

Alla grenar utom dressyr hittas nu under forumet Övr. Grenar:
https://www.bukefalos.se/forums/ovr-grenar.65/

Man kan där välja att filtrera efter prefix så ser det nästan likadant ut som det gjorde i de enskilda grenforumen.

Har det här hjälpt?
Känns som att fälttävlansforumet dog helt efter den här sammanslagningen. :cry:
 
Nu vet jag väl inte om jag egentligen hade så stora förhoppningar om att det skulle "hjälpa". Problemet var att dessa forum mer eller midre hade dött redan innan de flyttades.

Får för mig att några av dem kanske har samma aktivitet eller lite högre, fältävlan verkar dock minskat, men det kankse har att göra med vilken tid på året det är.

Jag tror nog detta är bättre än en massa grenforum med endast två nya inlägg den senaste månaden?
Men visst är det trist att aktiviteten under dessa grenforum minskat de senaste åren.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Hade du vågat hoppa en hel bana i Falsterbo utan att se någonting? Det var precis vad blinda Yasin Haj Abdo gjorde. Här berättar han om...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ibland undrar jag vad som har hänt. Har det alltid varit såhär eller är det bara att vi dödliga inte vetat om det? Jag minns som barn...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp