HOPPSADEL "Globus-CliC"

Dilli_Blue

Trådstartare
Är det någon som har erfarenheter från den här sadeln?? Jag ska iväg idag o hämta hem några sådana o se om någon passar på min häst.. De jag fastnade för att den här sadeln hade va "formpressade knävulster" och det ska jag ha.. Vet ni annars om någon annan bra hoppsadel med formpressade knävulster??

Sv: HOPPSADEL "Globus-CliC"

prestiges nya hoppsadel är väl också lite åt det formpressade hållet
prestige_prestigejumping.jpg

prismässigt ligger den väl runt 14..(?)

Jag gillar Globussadlar, tycker de är prisvärda. Däremot gillade inte jag den hoppsadeln. Jag behöver en sadel med mer framskuren kåpa pga mina långa ben och tydligen gick inte det att fixa utan man kunde bara specialbeställa längre kåpor. Är väl inget speciellt med formpressade knävulster... Det har väl nästintill alla?

Jag ha också funderat på den sadeln, men jag har inte sett den i verkligheten än !

Sorry, det blev lite fel visst... Albion ska det ju vara... Är nog lite trött ikväll.....

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Aleel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31