hoppsadel-hjälp

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gazira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 528
Sv: hoppsadel-hjälp

jag kollar alla annonssidor dagligen, men hittills har det bara kommit upp en enda i rätt storlek, och den var jätte skavd i färgen och väldigt dyr. :( men jag får väl leta vidare...
ska ta och kolla upp globus också, men har hört att läderkvalitén inte är den bästa? men det duger kanske att ha en sån så länge iallafall.

okej, då ska jag ta och kolla upp dom, tack för tipsen :)

Lädret är nog inte det sämsta hos Globus,viktigare är att du kollar så att sadeln inte är sned i bom och eller stoppning,vilket tyvärr är mkt vanligt hos Globus.

Liknande trådar

Utrustning Vår arab har hos oss gått med en äldre Morris &Nolan sadel (allround/hopp) 15/32 med u-format koppjärn. Den passar perfekt och är säkert...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: Aifos
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 810
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är... 2
Svar
25
· Visningar
12 658
Senast: ylvalill
·
Utrustning Eftersom alla andra gör egna sadeltrådar så gör jag det också ;). har ny foderhäst med både hög manke, spikrak rygg och är ganska...
Svar
17
· Visningar
1 754
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka