Hoppsadel?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare asiesperfecto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 64
  • Visningar Visningar 6 522
Sv: Hoppsadel?

Jag äger 2 jacson celine och en passier comet II dock bara jacsonsadlarna som andvänds. Två exakt likadana fast olika storlekar :p
Är mkt nöjd med jacsonsadlarna. Inget fel på passierna heller förutom att den är för smal för båda hästarna.

En Crown Patriot har jag. Helt underbar. :)
Har ridit i en kompis Jaguar. Den är riktigt riktigt skön. sitter perfekt i den. :d

Har en Oxford CC. Ligger superbra på min häst, är ganska hård men det gör inget :)

Har en Prestige Versailles och så har jag beställt en Albion K2 :d, men den har inte kommit än :(

*KL

Har en helt ny designersadel från Krämer/Felix Bühler som kommer ut på marknaden först i november. Jätteskön :love: Kan verklligen tipsa om den!

Annars i stallet har vi mest Felix Bühler-sadlar:crazy: och en Butet:love: FB-sadlarna är alla för små för min lilla häck, därav :crazy:-minen :D Annars är de bekväma!

Här är min, en Prestige Eventing. Superskön! :love:

11472968.jpg

Jag har en Bates Caprilli. En bra sadel, men jag tycker den är obekväm eftersom jag har så långa ben, och den är nog menat åt ganska korta människor :D

jag har en bates evelations väldigt skön sadel som går att ha i olika bom vidder plus att det är ju luft i, som min pålle älskar!!:love:

just nu ingen, men jag hoppas jag får mig en prestige snart :angel:

Har;
*Stübben Scandica, hårt i sitsen men snygg...
*Cliff Barnsby Whitaker, sjukt skön att sitta i, men passar inte hästarna eller mig längre tyvärr.
*Prestige Sidney, skön och snygg sadel.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 628
Senast: Roheryn
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 152
Senast: Lady_S
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka