Hoppsadlar

J

jojjo_blondin

Vad har ni för hoppsadlar runt 10 000 kr?
Appaloosa Golden star är den jag har tittat på främst, men måste ju har några andra i reserv om denna inte skulle passa ponnyn..
 
Den "nya" Stübben Artus är en riktigt fin hoppsadel för de pengarna. Väldigt skön och av god kvalité, dessutom finns den i en kanonsnygg nötbrun färg.
 
Jag har en Frank Baines Reflex. Den kostar förvisso mer än 10000 o det finns väl kanske inga begagnade ännu av den modellen, men det finns kanske nån annan modell av FB för runt 10000 begagnad. Superkvalite o min är mkt skön o mjuk att rida i.
Även en bättre begagnad Passier kan du få för det priset, mkt bra sadel.
Annars är det väl som sagt Stübben, Appaloosa som ligger nypris i den prisklassen. Pessoasadlarna tycker jag du ska akta dig för, enligt min erfarenhet har de inte varit speciellt bra (även om de kostar ca 13-15000 som nya).
 
ok.. har inte funderat alls på pessoasadlarna, har hört mkt dåligt av dom. dock känner ja massor som har appaloosa och är jättenöjda, så det kommer vara den vi tittar på främst.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 494
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 865
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 805
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp