hoppskydd!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Calippo_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 873
C

Calippo_

Tänkte höra lite vad alla har för hoppskydd och så? ska beställa nya och behöver lite tips. Ska tävla i beige så jag är just nu på jakt efter sådanna några tips på sidor som säljer sånna? har hört om skydden Norton men kan inte hitta och beställa dom. Någon som vet? :):smirk:

Sv: hoppskydd!

Jag vet ingenting om några som heter Norton, tyvärr. "/

Själv har jag Veredus Carbon Gel :]

jag rider med veredus carbon gel, har tyvärr inte heller hört talas om något som heter norton..

Jag har svarta hampaskydd som "slitochsläng" och bruna eskadron som lite finare :)

Eskadron finns i många färger, kanske i beige också?
Kolla upp dem:)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 408
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
228
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka