hopptävlingar!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare quda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 835
Q

quda

hej . jag har inte hoppat mig häst på nån tävling ennu.. ( jag har bara haft hon i 4 månader! men när jag hoppar hon hemma så går det jätte bra :) bara att hon är seg :crazy:.. men det går endå jätte bra.. och jag undrar om hon kommer endra sig när det är tävling elr kommer hon vara lika dan?

Sv: hopptävlingar!

Det kan inte jag eller någon annan människa här på buke svara på, utan det är bara att åka ut på tävlingar och testa... :angel:
Mitt tips är att först åka ut på pay and jump´s, så att hästen får testa på tävlingsmiljön utan att ha den där riktiga pressen på sig!

Diana

Sv: hopptävlingar!

okej jag ska fara på en tävling om 3 eller 2 veckor.. det är L.D men jag tror nog att det går bra :D:rofl:!:D men tack för hjälpen i alla fall :D:bump::banana::rofl:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 320
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
737
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 443
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka