Hopptränare i och runt Växjö

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Jeps
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 743
Status
Stängd för vidare inlägg.

Jeps

Trådstartare
Ska snart (om två veckor) flytta ner till Växjö. Vad finns det för tränare där omkring? Jag vill helst träna regelbundet för någon. Så nu vill jag bli bombad med förslag. Gärna tips om hur anläggningarna är där de håller till.

Sv: Hopptränare i och runt Växjö

Ted Nätterqvist Växjö ridklubb
Hans-Olof Ottosson Växjö ortensfältrittklubb

Tack. Vet du hur det är med platser? Är det svårt att komma med. Ted är kanske inte riktigt "min kopp med te", men ska kolla upp den andra.

Sorry men det här är för nära annons/efterlysning + att tråden inspirerar diskussion om namngivna tränare så den får tyvärr inte leva vidare.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
425
Senast: Snubbelfot
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
479
Senast: Scata
·
Kläder & Bli fin Det som inte fick hända hände - klänningen jag har beställt har inte kommit fram. På två veckor har den inte ens lämnat Norge, så vad... 2
Svar
20
· Visningar
2 125
Senast: Sel
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

• Atletix