"Hoppträns"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 7 588
Sv: "Hoppträns"

jag har ett cliff barnsby me remont (har tre nosgrimmor som ingår). Det e superfint!

hopp2.jpg

Har tyvärr ingen bättre bild på tränset på denna datorn.....

har de träns jag har har bara 2 träns ena har bett andra har inte bett, o jag hatar att hålla på att byta bettet till olika tränns visst tar jag bort de när jag ska smörja men jag hr inte nå specielt träns för olika saker samma till allt :P

Här är mitt träns:

Tigern162.jpg

hestestaevner.jpg

Det är ett Equipe träns.

Här är tammys träns:

Tammy041.jpg

Också ett Equipe träns.

Jag har Tolga träns till båda mina:love: Har tyvärr ingen bild... Ett rödbrunt med aachen grimma och ett lite ljusare brunt med pullarnosgrimma. Båda har fina mönstersömmar:D :D

ponnyryttaren skrev:
Här är tammys träns:

Tammy041.jpg

Också ett Equipe träns.

keanu har bla ett presis likadant som Tammy... men det har gått sönder lite:devil: ( den öglan som man sätter under-nosremmen i har gått av:cry:

ett rödbrunt Morris&Nolan m pullarnosgrimma, mkt bra

blir nog ca 3000:- Skara tar ju ut lite pengar oxå + frakt o en massa tjafs, men det är det helt klart värt :)

Har ett brunt Frank Baines med en remontnosgrimma från Jacson. Precis samma röd/bruna färg, men tyvärr med mässingsspännen. Har tyvärr inga bilder nu, kanske lägger upp någon senare.

Inte för att jag hoppar så mkt :p men jag har ett brunt träns från Pessoa med pullargrimma. Det är väldigt snyggt! :)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Geologins dag - Fråga en geolog

Hund, Katt, Andra Djur