MidnightSoul
Trådstartare
När går hormonerna över å kroppen börjar må som vanligt igen efter dagen efter piller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Massivt ont i huvudet till exempel.Jag har aldrig haft några biverklingar av dagen efter piller. Vad är det som är ur led?
Googlade lite och det verkar vara en vanlig bieffekt:Massivt ont i huvudet till exempel.
Ja sådana killar fattar ingenting.Det tog över en vecka, nästan två, innan jag kände mig som mig själv igen efter jag tog ett sånt. Bland det värsta jag varit med om (mående), inget man gör lättvindigt kan jag säga (som du säkert känner själv just nu gissar jag eftersom du frågar) Tänker på killar som gärna slänger ur sig att det ju alltid finns "dagen-efter-piller" för att de vill slippa kondom...
Hoppas du snart känner dig bra igen ❤
Har aldrig haft några direkta biverkningar alls förutom en del magont typ mensvärkliknande i någon vecka, men det mesta av mina symptom var nog mycket psykiskt då jag var rädd att det kanske inte hade fungerat.När går hormonerna över å kroppen börjar må som vanligt igen efter dagen efter piller?
Läst att p-piller och dagen-efter-piller kräver stora mängder B6, B12 och zink samt att ta det i terapeutiska doser i samband med just dagen-efter-piller ska minska biverkningar. Jag tar pga detta extra av dessa tre när jag äter p-piller och för mig hjälper det faktiskt att minska ffa huvudvärk och känslosvallningar.
[/QUOTE
intressant! Vart hittade du den infon?
Jag skulle efter min helg inte ge pillret till min värsta fiende.Wow! Jag visste verkligen inte om att de kom med så många biverkningar. Ingen berättade det för mig när jag handlade på apoteket heller, fast jag antar att jag hade egenansvar att läsa på bipacksedeln.
Som ung och dum och äventyrlig har jag nog tagit dagen efter fem gånger eller mer och aldrig blinkat ett öga.
Fy så eländigt!Jag skulle efter min helg inte ge pillret till min värsta fiende.