Houdinie Trådstartare 1 Jul 2008 #1 Har någon av er haft det på er katt? Hur gick det? Min stora katt har fått det, och det kräver dropp av 4 sorter dygnet runt... Han har som en vattnig "mjölkhinna" över ögat..
Har någon av er haft det på er katt? Hur gick det? Min stora katt har fått det, och det kräver dropp av 4 sorter dygnet runt... Han har som en vattnig "mjölkhinna" över ögat..
Houdinie Trådstartare 2 Jul 2008 #2 Sv: Hornhinneinflammation Imorgon ska vi in på återbesök. Är det verkligen ingen som har erfarenheter gällande detta, att dela med sig av!?
Sv: Hornhinneinflammation Imorgon ska vi in på återbesök. Är det verkligen ingen som har erfarenheter gällande detta, att dela med sig av!?
Sol 2 Jul 2008 #3 Sv: Hornhinneinflammation Nej sorry, rispor på horhinnan och vanliga ögoninfektioner har jag erfarenhet av men inte just hornhinneinflammation.
Sv: Hornhinneinflammation Nej sorry, rispor på horhinnan och vanliga ögoninfektioner har jag erfarenhet av men inte just hornhinneinflammation.