Horse Saver Flatback

T

Tigerlilja

Är det någon här som har en sådan?
Funderar på en sådan då det är lite krångligt att hoppa i dressyrsadeln. Eftersom det inte hoppas speciellt mycket vill jag inte lägga ut massa pengar på en dyr hoppsadel.
Har läst lite här och HS verkar ha gott rykte.

Griffin passar inte min dam så det är inget alternativ (bara så ni vet ;))

Såå.. nån som har koll på bomvinkeln? På Lillhästens hemsida står det att den är normal mot vid. Det säger mej tyvärr inte spec mycket.
Hur är bossorna? Har en dam med rak, lång rygg som behöver en rak sadel..
Går den ut sej mycket i bommen? Av min erfarenhet av syntet sadlar så brukar dom sjunka ut ganska mycket efter ett tag..

Någon :confused:
 
jag har kollat på den, den såg MKT bra ut "för att vara så billig". Tyvärr är den nog alldeles för smal för min häst :-(
 

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle behöva lite hjälp, eller kanske snarare lite åsikter då det lär gå isär. Jag rider dagligen i dressyrsadeln men min häst...
Svar
0
· Visningar
995
M
Utrustning Ännu en sadeljakts tråd... Jag funderade på om en griffin Cob dressyr kunde passa på min dam. Den är ju tydligen lite kortare och annan...
Svar
13
· Visningar
1 538
Senast: TinyWiny
·
Utrustning (hoppas man får laga sån här tråd, finns ju ingen nålad tråd om sadelfrågor nu) har hemlånad en Griffin T4 Allround såhärstår det i...
Svar
10
· Visningar
1 384
Senast: Tinuri
·
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
646 224
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp