Horse World Online

Modig_Korn

Trådstartare
Finns ju en howrse trådföljetong här men detta hästspelet är så mycket mer kärlek än howrse!

Jag spelade HWO för typ 7år sen eller något. Spelet var och har under hela tiden det varit offline varit det bästa hästspelet jag spelat (och jag har spelat över 100). För typ 5+ år sen bestämde sig ägaren att bygga om spelet och har sedan dess haft spelet i något slags offline mode eller bara en preliminär sida utan bilder och sånt. Vi som spelade HWO förut har sörjt spelet. Men nu har det återuppstått och är lika bra som innan. Så med den här tråden vill jag väl nå ut till de som brukade spela HWO och uppmärksamma alla att det bästa häst spelet är tillbaka! Och även poängtera att fler borde prova spelet. Man behöver inte ladda ner något, det är gratis och alldeles, alldeles underbart!
 
Jag och en kompis började spela tack vare den här tråden, vi båda har fastnat helt.. :angel: Blev medlem igår, inne på lvl 4 och har 4 hästar varav en uppfödning :rofl:
 
Okej, frågorna hopar sig.

Böcker, behöver man dem? Till vilken nytta?
Om en särskild korsning resulterar i en ny ras, blir avkomman alltid den rasen då?
Hur vet man vilka färdigheter som avgör i vilken gren eller spelar det ingen roll?
Vad innebär de olika nivåerna på lokala tävlingar?
Och till sist, hur ska man veta vilken färg de är utan att vara expert på genetik?
 

Liknande trådar

L
Fritid Heej. Jag undrar om sidan horse world online är gratis.? Man kan säkert läsa de på sidan men ja hittar inte de. Endel säger att den...
Svar
8
· Visningar
2 045
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp