Horselife Piaff, ridstövel

Sv: Horselife Piaff, ridstövel

Jag köpte dem för inte så länge sedan för at ha något att rida i tills jag ska beställa ett par italenska på GHS alt falsterbo. ( mina andra älsklingar sedan 11 år tillbaka "dog") Dem är väldigt mjuka och lädret på insidan av stöveln blir nött jättefort. Jag köpte dock minna mycket billigt på Rea så för det priset så var de ok :)
 
Sv: Horselife Piaff, ridstövel

Okej. Är de annars värda sitt pris?
Är de höga i skaftet?

Beror på vad du köper dem för ;) Jag köpte mina för under 1000-lappen. Jag är rätt besviken på att färgen har släppt på insidan. Sedan fick jag precis laga ena dragkedjan också och de har alltid stått i stövelhållare så berodde inte på de.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
396
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
724
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Dressyr Eftersom det ändå diskuteras dressyren här. Läser endel på t.ex Eurodressage och där har det kommit upp ett nytt ämne för mig. Att många...
2
Svar
20
· Visningar
2 110
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp