Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

L

Lord Owen

Har tänkt köpa ett Horsepower turnout winter från hööks till pållen min. Det är det blå någonstan vid täcken i katalogen :p . Vet någon hur kvalitén är på det täcket? Man vill ju inte att det ska rasa på en gång då min häst råkar gilla att riva sönder sina täcken, vet inte riktigt hur han gör men de senaste regntäckena jag haft har han slitit sönder minst ena sidan på :angel: :rofl:
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

har itne just de, men ja ahr andra horsepower täcken från hööks å de ä jätte bra! mkt bättre än termomaster lr va de heter, men de ä ganska små i storlekarna, ca ½ storlek mindre :smirk:
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

thermomaster är skittäcken enligt mig :mad: hade ett regntäcke från dem förut och det gick inte ens att få med bogveck! det ska vara standard enligt mig. dock var det rätt regntåligt. min häst ligger mellan två storlekar 135 och 145 så jag tog 145 :d
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

Jag har HP Snow (svart/mässing) till min pålle. Funderade på det du nämnde men tog det här då det har halvhals. Det är super! Andas och står emot mycket väta! Har vart helt torrt på insidan även fast utsidan vart sjöblöt! :love: Bra passform och kvalitet på det med!
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

Jag tittade på det med men kom fram till att jag inte behöver högre hals och turnout har ju också lite högre hals än det vanliga men inte så mkt som snow. dessutom tror jag min häst skulle få skav av en så hög hals .... men är inte säker :d . tror att turnout har mer fyllning eller högre vattenpelare eller vad det nu var :p . hur som helst är det ju jättebra att de verkar vara så tåliga, det sista man vill ha är ju en sjöblöt häst såhär i vintertider men lite slaskigt regn och snö.

enda minuset med turnout är att det inte har så snygg färg som snow har (kräsen) :p :p
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

De har samma vattenpelare och andas egenskaper, men Snow har 300gr fyllning och Turnout winter har 360gr så det är där skillnaden ligger.
 
Sv: Horsepower Turnout winter från hööks, bra elr dåligt?

aha då var det det då :smirk: . är övertygad om att horsepower är bättre än thermo master skräpet i alla fall :devil:
 

Liknande trådar

K
Utrustning Åhh jag tycker det är såå kul att bläddra i nya Hööks katalogen! :) Sitter nu och funderar kring vintertäcke för pållen. Jag har haft...
Svar
16
· Visningar
1 275
Senast: Krabban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp