Horseware Newmarket transportskydd

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Någon som har dom? Vad tycker ni? Är dom bra? Jag har snöat in på Newmarkets grå serie och vill ju så klart ha transportskydden också..
Tycker passformen ser lite skum ut på bilderna och sen funderar jag på vilken storlek.

Så ni som har dom.. Hjälp mig Please:bow:

Gärna bilder med dom på om ni har...

Sv: Horseware Newmarket transportskydd

Jag tycker HW Newmarket har katastrof passform! Har storlek 135 i flera Amigo och Rambotäcken, men Newmarket skaver och glider ner.

Annars är jag jättenöjd med kvaliteten! Har ländtäcket också och är jättenöjd med det. Transportskydden gick sönder på första användningen och ponnyn står i stort sett stilla hela tiden...

Ok. Jag har flera täcke i newmarket och jag tycker dom ärsuper! Vad var det på transportskydden som gick sönder? Sitter dom bra eller dom har också dålig passform? Vilken storlek har du på ponny / skydd?

Har ett ridtäcke och tycker dom är superbra! Har länge tänkt att köpa transportskydd osv.. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: Enya
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 257
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 743
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka