Horze shortchaps

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Hur är dom i storlekarna? Jag lyckas inte hitta någon storlekstabell på dom. Brukar behöva XL men det är inte alltid dom funkar.
Är det sen någon som har varit och fingrat på dom naturfärgade stortchapsen med ett märke fram? Hur är dom IRL?

Sv: Horze shortchaps

Dom är ju så snygga!!! Funderade länge på dom men nu har jag blivit jättesugen på countrystövlarna istället (dom bruna med två remmar på :love: ) så är det någon som vet något om dom så är det bara att upplysa mig :D

Sv: Horze shortchaps

Det verkar tyvärr som ingen på Buke har någon erfarenhet av Horze chaps:cry:

Men visst är dom snygga. Både chapsen och stövlarna. :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
635
Senast: Emma-pemma
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka