L

Lonely

Har ni beställt därifrån? Hur var det? Hur lång tid tog frakten?

Jag har beställt därifrån och fick grejorna idag, var supernöjd med allt :) , men jag fick inte samma färger som jag ville ha på ena schabraket och på ulltäcket som jag beställde fick jag en annan variant av, i mörkblått och turkos (skulle ha mörkblått/vinrött rutigt), men det var ganska snyggt :p
 
Sv: Horze

Jajamän. Beställde ett ulltäcke och ett schabrak med brodyr + några nosludd. Jättenöjd med allt! Fick väl grejorna efter en vecka ungefär. Kommer helt klart beställa där igen, när det fått in lite saker igen, rätt uttömt nu :crazy:
 
Sv: Horze

Hej, lånar knapp

Passar på att fråga dig eller er som bevisligen lyckats beställa därifrån. Hur lyckades ni logga in som ny kund. Jag fastnar i det formuläret eftersom jag tydligen inte fyller i "country" rätt. Hur man nu ska kunna göra det?
Snälla hjälp! :confused:
 
Sv: Horze

Jag vann ett presentkort där på 3500:- så jag har, givetvis beställt därifrån.
Var väldigt nöjd med en utmärkt service, de var mycket trevliga och grejerna kom strax efter att jag hade beställt hem dem. Handlade en GPA titanium hjälm och lade ut egna pengar till Finntack schabrak, Golden Stripe filt osv. och jag är jättenöjd med allt! Det har hållit sig jättebra!

Köpte även ett Horzeschabrak av modellen "Prinze Saddlecloth" (eller någonting sådant..) ett marinblått med silverkant, nu på Eurohorse. Billigt och verkar bra!

Köpte även en liter kyllotion där, den kostade bara 40:-!


Även i deras monter var dem mycket trevliga tycker jag. Så jag har bara positivt att säga om Horze! Tyvärr så har många av produkterna av bättre slaget (bl.a. från Pikeur)
sålt slut? Så dessa finns tyvärr inte med på hemsidan längre, hoppas de fyller på med nya grejer snart!!

Men förövrigt har jag bara gott att säga om Horze!
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vi köpte nyss en hjälm från nipet horse, ni som har beställt därifrån (de behöver inte vara en hjälm utan vad som helst) hur lång...
Svar
0
· Visningar
362
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 926
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 304
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad äter ni för sill i påsk`?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp