• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Annorlunda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 893
A

Annorlunda

Ja..dom vill ju inte vara sämre...

happy-go-lucky_norway.jpg

...än hööks :cool:

Värsta ponnygalet i år ;)

Sv: Horze

dom där grejerna var juh riktigt fräscha med gråa detaljer..

h**ks har juh en massa hjärtfjanterier på sitt...

Tycker det där var bättre än det dom har på h**ks, mycket bättre...

Hehe, jadu...Själv tycker jag att det är trevligt med lite mer ponnygrejer. Det var svårt att hitta förr, men en sak är sjukt! Varför ska allt vara i rosa eller babyblått?! Kan man inte ha lite mer "normala" färger? Känns nästans som att dom gör ponnier till nån form av oseriösa leksaker för barn...

snyggare än dom på hööks iaf.. men endå, neej tack!

Finare grejer än Hööks i alla fall. Tycker den blå färgen är ganska fin, men gillar inte riktigt den nyansen av rosa. Sedan tycker jag loggan som sitter på är ful också. Annars var det väll i alla fall ganska sött på ponnyer men knappast något jag skulle använda på min egen häst kanske..

Kyaaaa! :love: :love: :love: Fy vad sött! <3 Och så heter det Happy-Go-Lucky... JAG MÅSTE HA!

Det var ju riktigt sött, de flesta sådana där överdrivna ponnyprylar brukar vara riktgit fula i både färgerna och själva designen.

Hua :crazy: varför kör alla med dessa äckliga pastellfärger? Hela Horseware amigos sommarkollektion är ju i äckelpastellfärger:

amigo%20summer%20sheet%202006.JPG

naaaw va gulliga täcken! haha sånt måste ju nästan min shettis ha, även fast han kanske inte behöver men.. :p

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
398
Senast: tott
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
879
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner