Explosion

Trådstartare
Tror ni att Horze terrängskydd är bra till lättare terrängtränigar/tävlingar? Är dom värda sitt pris? Någon som har kännt/klämmt på dom? :bump:

Sv: Horze...

Jag funderade lite på dem, men sen såg jag bilder på dem från en annan försäljare och då såg de inte alls lika fina ut.. klumpiga.. men priset är ju bra..

Jag köpte dessa istället sen, ser lite nättare ut..

Ja dom såg väääldigt klumpiga ut.. Är de från H**ks bra i materialet, så det skyddar ordentligt menar jag...

Ja, det är ju samma material som de har i skottsäkra västar, så det borde ju tåla en hel del.. :idea: :D

Det ser ut som bakbensskydden sitter på fel håll (bak och fram) det är kanske därför de ser klumpiga ut? sitter iallafall på andra hållet på Horze hemsida..

De ska sitta som de gör på Horze hemsida dvs. med den "höga delen" på benets baksida och täcka senan.

Oj, det har du rätt i.. inte konstigt att de såg konstiga ut. På Horze ser de riktigt trevliga ut.

Fast det verkar som det är olika modeller för Horze´s modell har väl ingen extra flärp över kardborrbanden?

Ne på horze har de ingen "flärp" över. Om jag ska köpa så kommer jag sattsa på de från Horze. verkar bättre...

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
292
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka