Hösegel till Thulesläp

Sv: Hösegel till Thulesläp

Jag köpte ett av hööks äldre modell (visade det sig när jag packade upp det), det är fyrkantigt och det funkar absolut även om formen är dum. Sen var jag på hööks igår och kollade på de som finns nu, några kronor dyrare men de har mer form efter hur ett släp ser ut fram, en smalare sida liksom. Det hade varit bättre. Jag har i och för sig en thule trane som är en ganska liten transport men det borde funka i de större modellerna också tycker jag. Ev får man byta till längre stroppar men det borde gå lätt på t ex Jula.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
289
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 424
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
610
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka