Höst Foto

Sv: Höst Foto

Ååååå har du en berner?!:love:

Nu börja jag verkligen sakna min älskling, hoppas hon har det bra i himlen.:cry:

Dom såg väldigt lika ut.:cry:

Ingen super bra bild (lite suddig och oredigerad) men lite höst färger är det :)
24014662.jpg

Vad är detta för något stiligt?:love:

Embla är inte min, men jag passar henne en del och tar ofta med henne på lunchen när hennes matte jobbar och jag ändå är ute med min valp. Men hon är en jättehärlig hund verkligen. Underbart snäll.

Nej nu dör jag! Gud vad jag saknar att ha tax :(:love:

Så förbannat söt din valp var! Vart kommer han/hon ifrån?

Tackar!!
Visst är han ett riktigt charmtroll. Alla faller pladask för honom.

Vi har hämtat honom i Blekinge. Pappan är från Växjö men tiken bor norr om Karlskrona.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
999
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 588
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 198
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka