Host, harkel

doglover

Trådstartare
*slår mig på bröstet*

STOLT!

Loke går nu! :p

Min "lilla" pojke har kommit på hur man går de senaste dagarna och nu kan han gå en längre bit.

Han är 10 ½ månad, precis som sin pappa!

:bump:

Sv: Host, harkel

Åh vad roligt, grattis till ett stort steg i lillens utveckling!

EDIT: min följer pappa rätt bra med förresten, han gick en vecka innan han blev 10 måander, pappa var 10 månader precis!

Vad duktig han är. :bump:

Min lilla tjej är lite mer försiktig. Men jag kan skryta med att hon idag på morgnen tog sitt första lilla steg helt ensam. Men sen fortsatte hon krypa, gick ju mycket fortare:D. (Elivia fyller 1 år på Torsdag.)

Vad kul (:

Jag kommer ihåg när jag skulle träffa en 7 månaders kille, som jag skulle bli barnvakt åt, första gången, jag stod sånhär :eek: när den lille gick! Hahah. Bara någon månad senare så sprang han i princip också ^^

Haha, "farmor" sa att Lokes pappa var så sen i jämfört med hans syskon. Han började gå hela 2 veckor efter de andra! Kan nog bero på att han var något *host host* större än sina syskon.

Så brukar latmasken här också göra. Ett par steg, typ en meter kanske åt gången och sen ner och krypa för det går mycket fortare.

Grattis i förskott:p

Ojoj! Jag tyckte 8 och 9 månader var väldigt tidigt, men 7?

Loke hade inte ens lärt sig krypa då, eller sätta sig upp själv. I hans utveckling kom allt det där efter han blivit 8 månader.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 569
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
797
Senast: Guldaskig
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls

Hästrelaterat

Tillbaka