höst/vinter kängor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MISTY
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 858
M

MISTY

Hej! :D

Jag är på jakt efter ett par höst/vinterkängor! :)

Skriver lite hur jag vill att dom ska vara så kanske någon härlig fjäkt kan komma med förslag!;)

*Täta (självklart)
* Smidiga
*Robusta
*varma

Någon som har förslag?:confused:

Sv: höst/vinter kängor

Jag har köpt ett par Merrellkängor i sportbutik. Vet inte vilken men det är nån av de vanliga.
De har snörning och yttermaterialet är i goretex. De håller mig varm och torr och de passar både till ridning och stallarbete.

Sv: höst/vinter kängor

Jag rekommenderar Mountin Horse rimfrost ridkängor. De har tjock sula vilket är viktigt för att inte frysa. De är sköna i stallet och till häst. :)

Liknande trådar

Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
369
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: ako
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
749
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka