Hostande ponny

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Sara83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 563
S

Sara83

Jag har en shettis som har börjat hosta en del. Han har gjort det ca två veckor. Han har ingen feber, är pigg och fin annars. Har hört att de kan få hosta av knott... Han har exsem täcke och får flugmedel, och har inte hostat andra somrar. Nån som har haft samma problem? Har ni tagit ut veterinär? Ska ringa och höra vad de säger men tänkte höra mig omkring här! MVH Sara

Sv: Hostande ponny

Varför skulle hästen hosta av knott? :confused:

Så mkt knott har ni väl inte så hästen sätter dem i halsen? ;)

Om det inte finns tydliga saker i miljön som får hästen att hosta så är det no lämpligt att ringa veterinär, ja.

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 141
Senast: Mint
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 205
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 847
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår