Är det någon annan som lider av konstant hunger?
Jag är seriöst hungrig hela jävla tiden![]()
Samma här. Tyvärr får jag knappt i mig någon mat känns det som. Blir för trångt i magen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är seriöst hungrig hela jävla tiden![]()
Jag är likadan. För mig har det hjälpt att göra klart att jag själv kan avgöra om jag är tillräckligt okej eller inte, att det är jag som bor i min kropp och därmed vet vad jag kan bära och inte men lovar att be om hjälp om jag tycker att jag behöver.
Jag känner mig väldigt omyndigförklarad när någon förklarar vad jag får och inte får oavsett vad det gäller och det startar något som inte blir så charmigt i mig. Jag är inte gjord av glas. "Vill du ha hjälp?" "ska jag bära?" osv är betydligt trevligare sätt att säga det på än att säga "jag vill inte att du bär" eller "du får inte bära". Jag är vuxen, jag får göra vad jag vill så länge jag inte bryter mot lagen och att bära saker är mig veterligen inget lagbrott.
Jag är seriöst hungrig hela jävla tiden
Och småsugen men vet inte på vad. Jag har inga speciella cravings alls den här gången. Trodde jag ville ha choklad igår men tog en bit och sen räckte det. Testade O"Boy men det var inte det heller. Störande att inte veta vad jag är sugen på![]()
Köp en billig, töjbar innan. Eller två kanske. Sen när bebisen kommer och du vet vilken storlek du landar på köper du på dig om du önskar något med mer stöd, eller fler av den billiga i rätt storlek, vilket du vill. Jag plockade ett par billiga typ top-varianter på någon vanlig klädkedja innan. I två olika storlekar för det var vad som fanns. Det visade sig passa rätt bra men jag ska försöka ta och köpa något som ger mer stöd den här gången. Jag stannade kvar på billiga varianter förra gången.Funderar på att börja packa bb-väskan snart.
Hur skall man göra med amningsbehå? Köpa i den storlek jag har nu? Köpa strax innan? Köpa först efteråt?
Funderar på att börja packa bb-väskan snart.
Hur skall man göra med amningsbehå? Köpa i den storlek jag har nu? Köpa strax innan? Köpa först efteråt?
Funderar på att börja packa bb-väskan snart.
Då har jag haft en första magklappade idag.
En arbetskamrat på jobbet.
Hann inte reagera och kände mig mest nollställd efteråt typ vad hände
Jag är seriöst hungrig hela jävla tiden
Och småsugen men vet inte på vad. Jag har inga speciella cravings alls den här gången. Trodde jag ville ha choklad igår men tog en bit och sen räckte det. Testade O"Boy men det var inte det heller. Störande att inte veta vad jag är sugen på![]()
Det finns amningssportbh ocksåJag har faktiskt aldrig köpt någon amningsbh utan körde med mina vanliga.
Funkar amningen kommer jag dock att köpa några denna gången men först efter hon kommit så jag vet storleken. Tills dess duger det med mina vanliga.
Det är ju lite mer praktiskt med amningsbh men det blev aldrig att jag köpte några med sonen eftersom han inte ammade och med tösen så visste jag inte om det skulle gå att amma så köpte inga från början och sen körde jag på med dom vanliga bara.
Köp du någon billig sort nu att ha första veckan så du ser vilken storlek du landar på. Har sett att det finns tvåpack i stan för en hundralapp.
Jag provade faktiskt en amningsbh i butik för ett tag sen som var utan byglar och fy så obekväm den var. Jag hoppas det finns bättre annars kör jag med mina vanliga igen alt sportbh.
Gör det? Jag trodde byglar var big nono pga risken för stockning?Har du någon vanlig med avtagbara axelband går det precis lika bra imo!
Gör det? Jag trodde byglar var big nono pga risken för stockning?
Funkade finfint för mig i 10 månader med ettan iaf, ingen stockning![]()