På tal om parfymerade blöjor. Varför finns ens det? Och parfymerade våtservetter. Sambon råkade köpa fel och det stinker ju i hela köket när jag haft dem och torkat sonens matrester. Varför finns ens en marknad!!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det känns som att jag provat allt. Vagnen kan hon somna i, men det är samma där. Vaknar efter 30-40 min oavsett om den rullar eller ej. Idag sövde jag i sele och provade att gå runt lite innan hon brukar vakna. Hjälpte inte det heller.Usch så jobbigt. Tintin sover inte heller så bra på dagarna sedan en tid tillbaka. Svår att söva om man inte tar en promenad med vagnen och sover bara 30-40 minuter. Vet liksom inte hur man ska få till längre sovstunder.
Sjukt. Jag köpte av misstag parfymerade trosskydd, fick kasta dem.På tal om parfymerade blöjor. Varför finns ens det? Och parfymerade våtservetter. Sambon råkade köpa fel och det stinker ju i hela köket när jag haft dem och torkat sonens matrester. Varför finns ens en marknad!!?
Ingen tröst kanske men min sover också 30-45 minuter. Men jag har ju ingen annan att ta hand om.Nej, det känns som att jag provat allt. Vagnen kan hon somna i, men det är samma där. Vaknar efter 30-40 min oavsett om den rullar eller ej. Idag sövde jag i sele och provade att gå runt lite innan hon brukar vakna. Hjälpte inte det heller.Tänkte ta ut barnen en stund på em, men fick ge upp det efter mindre än 5 minuter pga skrikfest och då var hon ändå nyvaken och nyäten. Det är faen i mig en plåga. Sonen var ju också svår med sömnen men då hade vi ju bara honom. Stor skillnad ad med bara ett barn
![]()
Jag tycker det börjar bli svårt att se hungerssignalerna nu på samma sätt, när händerna alltid är i munnen. Det brukar vara ca två tre timmar emellan på dagen. Ibland oftare, aldrig mer sällan.Tycker mina börjat sova kortare tid på dagen nu också, men de sover fortfarande efter varje matning så det är ju många gånger på en dag i allafall. Hur ofta äter era på dagen?
Samma här. Händer i munnen mer eller mindre konstantJag tycker det börjar bli svårt att se hungerssignalerna nu på samma sätt, när händerna alltid är i munnen. Det brukar vara ca två tre timmar emellan på dagen. Ibland oftare, aldrig mer sällan.
Samma här, händerna är ständigt i munnen så nu går vi på att de borde vara hungriga efter tre timmar eftersom de alltid varit det förut... de enda signaler man kan gå på nu är skriken tycker jag, men helst vill man ju förebygga dem lite.Jag tycker det börjar bli svårt att se hungerssignalerna nu på samma sätt, när händerna alltid är i munnen. Det brukar vara ca två tre timmar emellan på dagen. Ibland oftare, aldrig mer sällan.
Är de enkla att knyta? Har funderat på att skaffa sjal men tycker det verkar så krångligt... vi har två bärselar men får ont i ryggen av båda efter bara några minuter.Älskar mina ringsjalar så mycket. Verkligen lifesaver!
Har inte provat ringsjalen med dottern än. Ska nog göra det nån dag.Älskar mina ringsjalar så mycket. Verkligen lifesaver!
Man trär den genom ringarna och sen brukar jag bara spänna upp lite när jag tar ur så är den färdig till nästa gång. Har på mig den hema dagarna. Så smidig att ha under jackan och bara stoppa i bebis när man ska in på Apoteket eller affären.Är de enkla att knyta? Har funderat på att skaffa sjal men tycker det verkar så krångligt... vi har två bärselar men får ont i ryggen av båda efter bara några minuter.
Ja det är ju ännu lättare om de sover i vagnen kanskeHar inte provat ringsjalen med dottern än. Ska nog göra det nån dag.
Bar faktiskt storebror mycket mer, men var nog för att det var sommar så vi var ute på ett annat sätt. Och troligen för att hon, i de flesta fall, älskar att sova i vagnen.
Sålde min första pga svårspänd!Provade ringsjalen ikväll men fick inte till det nån bra, så nu känner jag för att sälja den.
Mvh inget tålamod
Jag använde den med sonen när han var bebis och var nöjd. Bland annat på dop. Måste nog öva mer.Sålde min första pga svårspänd!