Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har det varit härligt vabb läääänge och nu har jag fått förkylningen, fantastiskt! Bra tajming liksom, på söndag är ju BF (som att det kommer ske)
Lilltjejens hb har sjunkit ännu mer, så hon ska få sin tredje blodtransfusion samt att vi ska ha ny uppföljning i början av nästa vecka. Vår älskade skrutta
Ber om ursäkt att jag just nu endast skriver om vår lilltjej, men detta blir en ventilation för mig samtidigt som det kan hjälpa andra i liknande sits.
Men klart du ska skriva om hur ni har det
Hoppas verkligen att det vänder för er snart!
Tack, de räknar med att det kan ta 3 månader innan hon blir frisk från immuniseringen.
Självklart får du skriva precis hur mycket du vill!!!Lilltjejens hb har sjunkit ännu mer, så hon ska få sin tredje blodtransfusion samt att vi ska ha ny uppföljning i början av nästa vecka. Vår älskade skrutta
Ber om ursäkt att jag just nu endast skriver om vår lilltjej, men detta blir en ventilation för mig samtidigt som det kan hjälpa andra i liknande sits.
När man är i den fasen att inte ens gravidlinnen täcker hela magen...
Har inga rena gravidbyxor och ville inte känna mig som en idiot med en inte så smickrande glipa mellan byxor och tröja så det fick bli en gravidklänning istället för tröja![]()
Haha jo jag har också varit i den fasen ett tag men idag blev jag riktigt lessDen fasen har jag varit i en månad nuanvänder vanliga mjukis och de täcker inte magen så jag har typ en T-shirt jag kan använda utan glipa.
![]()
När man är i den fasen att inte ens gravidlinnen täcker hela magen...
Har inga rena gravidbyxor och ville inte känna mig som en idiot med en inte så smickrande glipa mellan byxor och tröja så det fick bli en gravidklänning istället för tröja![]()
Ja jag lånar också lite tröjor ibland! Och jackorJag har haft fördelen att min man är betydligt större än mig så jag har haft hans tröjor på slutet av alla våra tre gemensamma graviditeter![]()
Tycker det ska bli väldigt spännande o se vem som får barn härnäst i tråden, känns det som är ganska tight på datumen nu framöver??![]()
Jaaa nu blir det verkligen spännande tiderTycker det ska bli väldigt spännande o se vem som får barn härnäst i tråden, känns det som är ganska tight på datumen nu framöver??![]()
Jag hoppas att jag inte jinxar nåt nu, men jag är så tacksam att jag får må bättre på slutet den här gången jämfört med förra graviditetenVid det här laget förra gången hade jag högt blodtryck, karpaltunnelsyndrom, jättesvullen överallt och extrema krypningar i benen. Kunde inte somna pga att det kröp så otroligt obehagligt i benen, sen när jag väl somnat vaknade jag av att händerna var domnade. Kul!
Jag är såklart trött och har ont och allt sånt men det är ändå stor skillnad. Vaknar ganska många gånger per natt men tror jag sover bra när jag väl sover och det gör ju stor skillnad. Hoppas det håller i sig ända fram!