Haha, känns på något vis enklare med en tös.![]()
Jag som har en av varje kan säga att det finns fördelar och nackdelar med bägge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, känns på något vis enklare med en tös.![]()
@zassoo liknande det har jag haft i 3 dagar nu så är inne på förlossningen, de ska kolla upp det. Har haft så ont att jag legat och gråtit liksom.
Idag lyckades BM hinnsvepa och jag är 3 cm öppen samt att min slemproppen har släppt helt. Hoppas verkligen det kommer igång snart.
Det låter ju väldigt lovande! Kroppen har jobbat påIdag lyckades BM hinnsvepa och jag är 3 cm öppen samt att min slemproppen har släppt helt. Hoppas verkligen det kommer igång snart.
Wow! Din kommer säkert för min!!Heja bebis!
![]()
Ska försöka rätta mig i ledet och låta din komma före min![]()
![]()
Hoppas det hjälper snabbt!Begynnande infektion i livmodern så får antibiotika att ta i 10 dagar. Du kanske borde kolla upp ditt @zassoo ? Så det inte är nåt liknande tänker jag…
Hoppas det hjälper snabbt!
Hmm ja men det känns som att jag mår ”för bra” mellan gångerna?ingen feber, inget konstigt med blödningarna, känner ingen sjukdomskänsla. Hon på BB som jag pratade med lät som att hon tyckte det var normalt.
Hade du konstant ont?Jag har inte heller någon feber eller tryckte det var något konstigt med blödningarna (det höll dock inte läkaren med om, hon tyckte den var lite för "slemmig"). Ingen sjukdomskänsla förutom ont i magen ofta.
Ditt är säkert helt normalt men håll koll, om det sitter i kanske det borde kollas upp!
Hade du konstant ont?
Ja jag ska hålla koll på symptomen men hoppas att det bara ger sig... just nu ligger det lite i bakgrunden bara.
ToppenbraNja, inte hela tiden, alltid så fort jag byter ställning och rör på mig. Sitter jag stilla kan det göra ont hela tiden men det kan också försvinna ett tag. Bra beskrivning va?![]()
Toppenbra
Men förresten, det här med att blödningarna var slemmiga, ska de inte vara det alls?![]()
Ja det verkar ju kunna variera väldigt mycket med både färg, mängd och konsistens så hur ska man veta vad som är normalt?Trodde jag medkanske till en viss del? Mycket osäker, trodde bara man skulle ha koll på lukten liksom…
Så jobbigt att det är så struligt för er. Hoppas det vänder snart!Skruttans hb är nere på 84, vilket är över nivån för blodtransfusion egentligen. MEN hon har sjunkit mycket sen förra provet så vi ska in på torsdag för nya prover för att se hur fort det sjunker (eller om det stiger). Men det är preliminärt inbokat en blodtransfusion pga hennes historik, så sjuksköterskan sa att vi ska vara förberedda på det.
Så jag ska beställa en ordentlig matberedare. Min man frågade mig för ett tag sen men då tyckte jag att nästan 2000 kr var för dyrt. Men nu när jag skulle göra RAW Brownie så ville inte stavmixern samarbeta som när jag gjorde dadelbollar i förra veckan. Så jag ska fasen köpa oss en matberedare för att plugga 150% ihop med täta läkarbesök och 3 barn till kräver sötsaker och kaffe för det blir inte mycket sömn![]()