Jag har (vis av erfarenhet likt din) lärt mig mäta barnens huvud innan kransbindningMissbedömde absolut storleken på mitt barns huvud. Visa bifogad fil 93710

Men det där är ju en fantastisk bild!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har (vis av erfarenhet likt din) lärt mig mäta barnens huvud innan kransbindningMissbedömde absolut storleken på mitt barns huvud. Visa bifogad fil 93710
Sötnos! Vad kul att den äntligen passarDet tog lite tid att växa i bodyn som E fick av en bukemedlem medan hon låg i magen, men nu äntligen!. Tror den kommer från @Eloise ?
Bodyn är ett fortsatt tema på min gravidtröja med texten "waiting for player 4"
E är nybadad, och inte svettig. Däremot är hon väldigt trött på bilden då hon tillbringat de senaste dagarna på Kolmårdens camping och Kolmårdens djurpark där alla rutiner blev tokiga.
Jag har (vis av erfarenhet likt din) lärt mig mäta barnens huvud innan kransbindning![]()
Men det där är ju en fantastisk bild!![]()
Ja nu är det alldeles för varmt… A har också dålig aptit, eller det är väl värmen i kombination med nya tänder antar jag. Ammar mest för han bara petar i maten, förutom om det är något han verkligen gillar.Jag får flashbacks till sommaren 2018 i den här värmen, då var storebror ett halvår och vi gömde oss inomhus med luftvärmepumpen på full kyleffekt.
Lilla E är lite kass i magen med dålig aptit just nu så extra värme på nån som inte äter/dricker så bra är ju superonödigt... Hon fick stanna hemma med sambon idag när jag och storebror åkte och badade. Nu är hon på bättringsvägen så hon kan nog hänga med framöver, men jag hoppas verkligen ändå att det blir mer humana grader framöver... Idag kunde hon inte ens sova i vagnen i skuggan som vanligt utan det blev till att flytta in vagnen och vagga i svalkan inne...
Hur tar era små värmen?
Ja nu är det alldeles för varmt… A har också dålig aptit, eller det är väl värmen i kombination med nya tänder antar jag. Ammar mest för han bara petar i maten, förutom om det är något han verkligen gillar.
Sötnos! Vad kul att den äntligen passar![]()
Det börjar också utkristallisera sig ett sjujäkla humör hos damenDet gick inte fort, men idag (10 månader och en dag gammal) har jag för första gången sett lilla E rulla från rygg till mageJag tror hon gjort det en gång innan (kom inte riktigt ihåg hur jag lämnade henne då
) och idag vände hon två gånger. Blir hon bara tillräckligt arg så kommer hon runt
Fortsatt kass aptit och lös mage men det går åt rätt håll. Idag fick hon sova middag med en fuktig tvättlapp över pannan (30 grader i skuggan...), det verkade som att hon tyckte det var skönt.![]()
Haha vad gulligt! Här är det väldigt mycket att A inte får göra olika saker. Men han tar sig ju fram snabbt och hotar alla storasysters lekarBåda storasyskonen verkligen avgudar M och han kan nog inte göra något fel i deras ögon. Nyss dammsög jag, M låg på soffan och storasyster försökte underhålla honom. Men M var trött och svårflirtad. Tillslut böjer hon sig över honom så håret hänger ner och säger ”dra i mitt hår M! Det vill du ju alltid!”![]()
Men känns som att detta kan ändras snart. Han kan sitta nu och är verkligen på g att lära sig krypa. Då lär han väl bli jobbiga lillebror som bara tar deras saker![]()
Haha vad gulligt! Här är det väldigt mycket att A inte får göra olika saker. Men han tar sig ju fram snabbt och hotar alla storasysters lekarriver duplobyggen, gnager på hennes skor, ställer sig upp genom att ta tag i hennes kläder… så ibland kan jag verkligen förstå frustrationen!
Vi ska byta bilstol i helgen till F. Han hatar sitt babyskydd och sitter och kör sit-ups hela tiden
Han får ta över storebrors som går att luta i olika lägen.
Ska köpa ny till storebror (3 år 3 månader) men har INGEN aning om vad vi ska köpa.....