Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra för en som verkar ha en sparkande vilding där inne. Blir mycket lycklig om han lugnar sig på utsidan!Min var VILD i magen. Sparkade så det syntes tydligt genom kläderna ofta under dagen och vevade järnet.
Nu som snart 3 månaders är han lugnaresov 9!!! Timmar i natt, sen åt han halvsovande och sov sen 2h till.
Jag är utvilad som aldrig förr![]()
Men det är inget farligt?Invändigt hematom
"Tyvärr inget som kommer gå över förrän barnet är ute" läkarens ord.
Invändigt hematom
"Tyvärr inget som kommer gå över förrän barnet är ute" läkarens ord.
Men det är inget farligt?
Men vad skönt ändå att det inte var något allvarligt även om jag förstår att det gör ont.
Hur fick du det undersökt förresten? Funderar på om det är det jag är på väg att få på vardera sida höft, för det gör så sjukt ont att ligga på sidan.
Men vad skönt att bli av med oron att det kan vara något farligt iaf. Även om det måste vara urjobbigt att tänka på tiden som är kvarNej inget farligt som tur är så där släppte en del oro.
Läkaren gjorde ultraljud.
Jag är så öm att jag har svårt att ha byxor på mig eller någon form av beröring är smärtsamt.
Men vad skönt att bli av med oron att det kan vara något farligt iaf. Även om det måste vara urjobbigt att tänka på tiden som är kvarKan det vara anledning till att bli igångsatt tidigare när bebis nått full tid? Förutsatt att du vill det förstås.
Skönt att det inte va något farligt men låter ju verkligen superjobbigt att va så där öm. Kan du äta nått smärtstillande eller smörja med typ emlakräm? Just kräm kanske inte hjälper så bra iof.Nej inget farligt som tur är så där släppte en del oro.
Läkaren gjorde ultraljud.
Jag är så öm att jag har svårt att ha byxor på mig eller någon form av beröring är smärtsamt.
Sparkar ner mot blåsan och bäckenbotten är verkligen inte det skönasteBara sparkar neråt nu igen...
Unge att vända sig. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga igen, för det känns definitivt som att hon är på fel håll nu![]()
Haha nä, men hon sparkar så lite att det är lugntSparkar ner mot blåsan och bäckenbotten är verkligen inte det skönaste![]()
38 dagar kvar!![]()
Skönt att det inte va något farligt men låter ju verkligen superjobbigt att va så där öm. Kan du äta nått smärtstillande eller smörja med typ emlakräm? Just kräm kanske inte hjälper så bra iof.
Sambon älskade den boken har han sagtÅker bil och lyssnar på Pappalogi. Maken har inte läst så mycket om förlossningar och graviditeter så det var en bra grej tänkte jag. Och alltså, vilken trivsam bok!
Han som skrivit den läser upp den själv och vi har fnissat ett flertal gånger. Rekommenderas även om vi inte lyssnat klart än!