Wow det är verkligen nära nuJa, appen säger att 96,6% av graviditeten är avklarad nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow det är verkligen nära nuJa, appen säger att 96,6% av graviditeten är avklarad nu![]()
Ja, appen säger att 96,6% av graviditeten är avklarad nu![]()
/ hälsningar 77,1% avklarat eller 64 dagar kvar.
Uh, har en del mensvärkskänsla idag. Både ”fram och bak” dvs även i ryggslutet. Det kommer inte i vågor utan är mer konstant molande. Kan det vara nån slags små förvärkar? Hade inget sånt förra graviditeten.
Snarare tvärtom, har varit rätt inaktiv hela helgenHar heller inga erfarenheter av förvärkar, bara sammandragningar. Kan du ha ansträngt dig lite mer än vanligt och att det är det som satt spår?
Här känns det som ungen trasslat in sig i revbenen på höger sida, lagom skönt![]()
Jag var inne på MVC och lämnade ett urinprov i morse. Kommer att göra det veckovis nu sista tiden eftersom mitt blodtryck var så tokigt innan jag fick medicin (och innan jag fick börja mäta hemma...!) - det är jätteskönt att de håller koll och allt var bra. (Får alltid en känsla av att vilja ha ett diplom eller så.)
Efteråt åkte jag in till kontoret, hela bolaget flyttade i somras och jag kände att jag får åka in och packa upp flyttlådan och komma i ordning åtminstone lite grann innan jag går hem på föräldraledighet, så att jag inte dyker upp i vår (eller när det nu blir) och inte har en susning om vart jag ska gå, sitta eller hämta kaffeKänns bra! Jag jobbar liksom max 24 dagar till, tiden rinner verkligen iväg.
Då ska vi jobba lika länge, jag jobbar sista dagen 15/10Klart du ska ha diplom!
Och 24 dagar är fan ingenting. Helt sjukt
Jag meddelade planerararna idag att jag går på semester 18/10 så 7,5 vecka kvar för mig på jobbet. Tänker nog jobba de typ 6 sista veckorna hemma tror jag
Sjukt vad fort det går!!![]()
Då ska vi jobba lika länge, jag jobbar sista dagen 15/1037 jobbdagar kvar nu då
![]()
Ni som alla är så nära slutet (inte alls avis) vad har ni valt för vagnar?
Vi sålde vår Donkey så ska skaffa ny vagn (singelvagn). Eller ja det blir säkerligen en begagnad men ändå. Behöver lite inspiration! Just nu är vi mest sugna på att åter igen skaffa den vi hade när första barnet var liten (Kronan duo S). Men vore ju också kul att testa något annat![]()
Vi har inte bestämt oss än.Lutar åt. Bugaboo Fox 2 dock
![]()
Det löser sig! Med första barnet anlände barnet före vagnen och tänka sig han överlevde
Fox är nog jättebra! Och 2an borde sjunka en del i pris nu både ny och beg när de släpper 3an![]()
Klart du ska ha diplom!![]()
Ni som alla är så nära slutet (inte alls avis) vad har ni valt för vagnar?
Vi sålde vår Donkey så ska skaffa ny vagn (singelvagn). Eller ja det blir säkerligen en begagnad men ändå. Behöver lite inspiration! Just nu är vi mest sugna på att åter igen skaffa den vi hade när första barnet var liten (Kronan duo S). Men vore ju också kul att testa något annat![]()