hotmail.com funkar inte?!

Hollister

Trådstartare
hotmail har ju så gott som alltid funkat, men nu sen typ 1-3 veckor tillbaka är det något vääldigt skumt. Man går in på hemsidan, det laddar klart och allt men sen är det bara helt VITT!
Tänkte först att det bara var tillfälligt problem, men efter så lång tid blir man lite smått irriterad...
Det fungerar utmärkt att logga in på hotmail på min mamma dator.
Någon som vet ??

Sv: hotmail.com funkar inte?!

ostabila var väl att ta i. Sedan kan man ju diskutera vad som är och inte är säkert. ens vanor är viktigare än vilken webbläsare man har.

TS:
testa att töm cash, surfhistorik och cookies så ska det nog gå bättre.

Sv: hotmail.com funkar inte?!

Hejsan!

Att det blir vit skärm, beror ofta på att man kanske inte uppdaterat sin Java, Quicktime, Flashplayer, och andra tillägg som behövs för att din webläsare skall kunna visa all information på en websida! Kolla på din dator om du uppdaterat dessa tillägg och starta sedan om din dator och prova att gå in på Hotmail igen. Då bör det kunna fungera igen.

Lycka till nu! :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
743
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Krålus
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 904
Senast: sjoberga
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 900
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka