Hotmail problem!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alvin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 888
A

Alvin

Jag behöver Hjälp.
Jag vet inte hur det här hände men i vintras skulle jag logga in på min hotmail, men det gick inte. Det stod något om något certifikat som har dragits in eller något liknande. Skapade flera konton men samma sak hela tiden, jag kan inte öppna min e.mail!
Detta är frustrerande eftersom jag verkligen behöver min hotmail.
Vad beror detta på? Är det något nergrävt virus i datan eller?

Sv: Hotmail problem!

Ytterst sällan nu. Min första har jag inte loggat in på...ca 3 månader. De andra har jag bara loggat in på 1-2 ggr sedan de skapades.

Där har du problemet mest troligast. Hotmail stänger av kontot omm man inte loggar in med 4 veckors mellanrum eller om det tillochmed är 3 veckor.

Det kan inte vara felet. De nya jag har skapat har jag loggat ut ifrån och efter några minuter har jag loggat in igen och då står det där med certifikatet, så inte tror jag att det är det iaf.

Okej, det låter ju skymt.

Du skriver allting rätt oxå? på lösenord och kontonamn och så vidare?

Jag fick upp ett pop-up fönster förut där det stod något om ett certifikat som gått ut eller något liknande, var tvungen att klicka bort det för att kunna logga in. Försvann för några månader sedan tror jag, tyvärr vet jag inte vad jag gjorde eller varför det försvann :p

Japp, allting skrivs korrekt.
Det är inget "pop-up" som kommer utan när jag har tryckt på logga in så kommer det upp som en "info" ruta över skärmen.. Där finns det två länkar man kan trycka på. Ena står det "Stäng ner sidan" eller liknande och på den andra "info" där man får sagt att man ska kolla internet explorer vilket jag gjort.

Skriv till hotmail och fråga. Dom kan säkert svara på vad problemet är.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 071
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka