• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare timpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 765
T

timpan

Jag har skapat ett nytt hotmailkonto för att ha en lite mer anonym mailadress. Gjorde det igår och då fungerade allt perfekt, loggade in och ut flera gånger.
Idag går det inte att logga in. Varför??

Jag har inte skrivit fel mail eller lösenord.

När jag försöker skapa om konntot så säger den att kontot redan är upptaget....no shit, det är ju MITT!

Blir galen.
Hjälp!!

Sv: Hotmail

Hej timpan,

Har du kollat så att du varit noggrann med stora och små bokstäver i användarnamnet och lösenordet? Ville bara kolla, eftersom detta kan göra att man inte kommer in då användarnamn och lösenord är känsliga för detta ("case sensitive"). Annars kan det ha blivit något fel, och då är det bästa att kontakta Hotmail supporten och förklara läget för dem, så brukar de kunna hjälpa till relativt snabbt! :laugh:

Lycka till och jag hoppas att det löser sig för dig! ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kan inte logga in på kontot och har nu begärt nytt lösenord många gånger. Redan för flera veckor sen gjordes det första försöket...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: alazzi
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 155
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 477
Senast: Icfafn
·
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 955
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka