martha

Trådstartare
vet inte om jag är rätt nu men jag har fått en ny mapp på min mail som heter trash ...går inte att få bort , nån annan ?

Sv: hotmail

det är den mappen där allting du har slängt hamnar för att kunna återställa eller för att göra av med direkt och fullt ut. Den har alltid funnits i hotmail.

Sv: hotmail

det är den mappen där allting du har slängt hamnar för att kunna återställa eller för att göra av med direkt och fullt ut. Den har alltid funnits i hotmail.

Va ??!! Jag har haft hotmail i säkert 15 år och aldrig sett den förut :crazy:

den borde jag ju sett

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
452
Senast: Trott
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 277
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka