MsSleepalot

Trådstartare
Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet att ta sig in där?:cool:

Sv: Hotmail?

Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet att ta sig in där?:cool:

Kan finnas vägar att kringå det, ja. Men grejjen är att spärren säkert finns där av en anledning. Just privat webbmail är en ganska hög säkerhetsrisk.

Fråga personalen? :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
452
Senast: Trott
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 277
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka