moonshine girl
Trådstartare
tänkte kolla lite om det var någon som vet hur svårt att komma in på hovslagarutbildning? finns det på mer ställen än skara och hur hittar man dem isåfall?
tacksam för svar
tacksam för svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl Flyinge och Wången nu. Inget i skara.
BYS utbildning ligger väl i Skara fast söker man dit får man nog redan från början lära sig att klara sig själv.
Brist på praktikvärdar är det oxå utifrån deras företags policy eftersom inte många söker till en lärartjänst utan lön.
Jag uppfattar det som att TS redan från början gör det lite väl bekvämt för sig själv och vill att andra ska delge information som vid lite mera visat intresse mkt lätt går att själv söka.
Att utbilda sig till hovslagare och vara bekväm är en dålig kombination.
om man inte kan fråga om råd här, vart kan man göra det då?!!
har suttit hela kvällen och försökt hitta utbildningar, kommit en på en massa diffusa sidor där alla skriver olika...
Intagningsprovet till Flyinge/Wången är inte speciellt svårt, l
Tja, enklaste sättet är att skriva in ordet *hovslagarutbildning* i google, då får man upp åtminstonde 3 av de ovan nämda. Tog mig ca 4 sekunder att googla fram de.
Kanske inte så svårt, men det är väldigt många som kuggar ut sig i antagningsproven...
JA, helt sant.
Jag hade personligen rätt roligt när jag hade en vaktplats och fick digerera ansökare att de skulle springa åt rätt håll. *pust stånk och stön*
Och gissa vem som var delaktig i "orsakan till löp-testet" på intagningsprovet.Mjo jag var lite delaktig iaf
Jag hatar att springa, och dessutom med någon som tävlar i dito..
Kanske inte så svårt, men det är väldigt många som kuggar ut sig i antagningsproven...
Här norröver finns även Nordvik också.