Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En liten undran, varför vill man ha Kronos timer? Om man avlar känns den ju ganska värdelös i och med att hästarna ändå är färdigbluppade och klara vid 10 års ålder som ju är tidigast möjliga. Eller handlar det om att man vill träna upp tävlingshästar eller något?
kl
Någon som har en idé varför alla min ängar, utom den där det växer äpplen, plötsligt har 99% bördighet istället för 100%? Även ängar som har legat i träda i flera månader.
Hejsan! Har inte varit så aktiv på senaste utan mest kört underhåll.
Har som mål på grödorna idag att bli grattad 20ggr. Har grattat hejvilt så nu hoppas jag på att några vill gratta mig :-)
Tack för gratulationerna!
Jag har inte kunnat vattna så ofta så det finns ingen chans att jag får Agat.
Har ändå fått rätt bra grejer från de andra växterna tycker jag.
Nån som vet hur mycket växten växer om man gödslar den??
*kl*
Någon här som brukar använda dem klassiska versionen från mobilen?
Sen igår eftermiddag så kommer jag inte åt den klassiska versionen av howrse på mobilen...?
Kommer bara upp att jag inte är registrerad ännu eller att dns seevern inte funkar. Funkade ett tag igår i chrome men samma sak där nu.
Fler med samma problem?
Irritersamt, använder knappt datorn o nu blir mina blommor sällan vattnade...
Jag använder den klassiska versionen och den har fungerat klart sämre de senaste dagarna, än vad den har gjort tidigare. Jag kan dock logga in, även om det är rätt segt.
Däremot är det helt omöjligt för mig att vara inne från datorn sedan de uppdaterade servern tidigare idag. Den bara laddar och laddar och kommer ingenstans... Kan det vara därför ditt mobila inte funkar kanske, för att de uppdaterat något?
Tillägg: Läste förresten på forumet att Chrome eller firefox ska fungera bäst, IE ska väl inte vara någon hit
Trädgård & Växter Särbon har ju gått 2-årigt skogsgymnasium... hade jag köpt en Stihl hade nog förhållandet varit slut :D Dvs jag har en Husqvarna :laugh...