Molntapp till @saint__anger och en morfeus till @Mirtai, ni får dem nästa vecka. Heter ni samma namn på howrse?![]()
Yes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Molntapp till @saint__anger och en morfeus till @Mirtai, ni får dem nästa vecka. Heter ni samma namn på howrse?![]()
Kan jag ta harmoni?Inte det heller tyvärr
Har kvar:
1 x morfeus armar
1 x molntapp
1 x harmonipaket
1 x zeus blixt
5 x pandoras ask
Kan jag ta harmoni?
Ok! Antecknar till nästa vecka.Och jag tar gärna artemis pil![]()
Stall MLAbsolut, vad heter du på howrse?
Tar gärna helios nästa vecka då!Har skickat till er tre som skulle ha SM föremål. Har nu dessa kvar, kan ge på måndag igen.
Molntapp x 9
Filotes klapp x 5
Zeus blixt x 5
Fruktbarhetstrollspö x 1
Afrodites tårar x 1
Hestias gåva x 1
Apollos lyra x 7
Medusas blod x 5
Helios stråle x 5
Pandoras ask x 21
Plutos pergament x 18
Krösus gåva x 16
Ungdomens vatten x 11
Svart orkidé x 9
Poseidon-paketet x 3
Hypnos täcke x 2
Tar gärna filosofens stenSkickat era saker @Linaazz , @saint__anger och @Mirtai
Har nu:
1 x Filosofens sten
1 x Zeus blixt
1 x Artemis pil
1 x Medusas blos
5 x Pandoras ask
Skickar när jag kommer hemTar gärna filosofens sten
Ok, visst var det du som var Stall ML?Tar gärna helios nästa vecka då!
Kan tyvärr inte skicka förens nästa vecka, men paxar den till dig.Skickar när jag kommer hem![]()
Ja precisOk, visst var det du som var Stall ML?Dåligt minne...
![]()
Skickat!Tar gärna helios nästa vecka då!
Jag har börjat spela Howrse igen efter ett uppehåll på två år. Tyvärr var jag tvungen att skapa en ny användare eftersom jag inte kom ihåg mitt gamla användarnamn, och kunde inte hitta mina uppgifter på mejlen. Aja, finns inte så mycket man kan göra åt saken... Jag hade glömt hur roligt och beroendeframkallande det spelet är.
Måste bara kolla en sak som jag aldrig förstått mig på. Hästar som heter exempelvis Sto 1654.34 och liknande. Vad står det för? Vad betyder det? Blir helt knäpp när man ser att var och varannan häst heter något sådant, och jag är så frågvis av mig och måste veta allt![]()
Jo sto säger sig själv om vad det står förSto är ju könet och siffrorna är vilken genetisk potential hästen har. Vanligt om man avlar mycket, då orkar iaf inte jag hitta på namn till alla hästarna