HP Pavilion dv6-2070eo bra dator? Snälla, snabb hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare coookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 057
C

coookie

Efter att min dator bestämt sig för att somna så ska jag köpa ny dator och har fått erbjudandet att köpa en HP Pavilion dv6-2070eo som är ett halvår gammal.

Vad säger ni? Är det en bra dator?

Sv: HP Pavilion dv6-2070eo bra dator? Snälla, snabb hjälp!

Beror på priset och vad du ska ha den till. Vad som är bra för en person är overkill för en annan och inte tillräckligt för en tredje.

Jag ska bara ha en dator till att skriva, jobba, vara på internet och se på film ungefär :p och plats till alla mina bilder :p så att en dator inte skulle vara tillräcklig för mig har jag svårt att tro :p
Får den för 1500 mindre än inköpspriset...

Tycker du att det är värt 1500:- att vara utan garanti så OK.

JAG skulle aldrig köpa nått begagnat, som är så nytt så att garantin inte gått ut, till något annat pris än ett mycket lågt.

Garantin gäller inte om saken sålts vidare.

Jag ska bara ha en dator till att skriva, jobba, vara på internet och se på film ungefär :p och plats till alla mina bilder :p så att en dator inte skulle vara tillräcklig för mig har jag svårt att tro :p
Får den för 1500 mindre än inköpspriset...

En sån dator har jag nu och jag skulle inte ha köpt den. Använder den till exakt samma saker som du kommer att göra. Den är bra på så sätt. Men skärmen slocknar till och från så man måste stänga av den med knappen och väntar ett tag innan det ska funka igen.
Vissa dagar är den helt normal, vissa dagar funkar den bara någon timme åt gången och ibland måste man starta om den 3-4 gånger för det inte ska slockna igen.

Mäkta irriterande när man håller på med ett arbete, prata med någon på msn osv då allt går förlorat.

Det är inte bara jag som har haft detta problemet heller, andra har haft exakt likadant med sina datorer av det märket.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Sharpless
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 165
IT & mobiler Är det någon kunnig där ute som kan hjälpa mig i valet av ny dator? jag har en MacBook Pro från 2011 som fortfarande fungerar om än...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: JEHL
·
IT & mobiler Ska köpa en ny laptop. Köpte en lågpris förra gången då det var det budgeten täckte. Ljudet är dock kasst och nu står jag inte ut längre...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V