Hubertus benskydd??

lady_vip

Trådstartare
Finns det?? Köpte ett Hubertus-träns för några veckor sen och är supernöjd med det, lädret är så mycket bättre än jag trodde och färgen är perfekt till min sadel.

Så nu är jag på jakt efter benskydd som kan matcha, existerar benskydd från Hubertus?? Jag har aldrig sett det..

//E

Sv: Hubertus benskydd??

Nix det har jag aldrig sett!
Men finns massa skydd i den färgen, pessoa, hg, dyon etc...

Visst finns det, men jag blev så himla paff över lädret och priset att jag tänkte att jag kanske kunde fynda;)

Då får jag nog satsa på Dyon då... Fast jag tycker den färgen är lite fel, men det blir nog närmst.

//E

Mina pessoaskydd hade samma färg iaf. Om det är det nya rödbruna lädret du har i ditt träns?

Nja, det skulle man nog kalla det för, samma färg som Prestiges ena bruna och det är ju samma som Pessoa. Fast jag tycker inte riktigt om Pessoa-skydden...

Ska kolla om jag hittar de som tillverkar Hubertus och höra för säkerhets skull. Med tanke på deras sadlar så trodde jag inte så mycket om tränset, men det slår ju både min Stübben-träns och GG-tränset med hästlängder, trots att det är billigare.

//E

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 827
Senast: 13579vas
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka