Hud/hårförändring...

Nikkobus

Trådstartare
Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips...
0C610A5A-5FC1-47A3-BF9A-0E2FC7557C33.jpeg
 
Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips... Visa bifogad fil 17451
Svårt att se mer än att det är hårlöst. Om jag såg hästen så där utan vidare information hade jag gissat på antingen någon form av skada där pälsen lossnat eller svamp.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Ponylove
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Empalie
·
Hästvård Hej! Jag behöver inte råd att besöka vetrinär eller dylikt då jag är i kontakt och har bokad tid. Min skimmel har melanom som sprider...
Svar
13
· Visningar
959
Senast: liiinnea
·
Hästvård Hej! Jag har hittat en 4 åring som jag gillar. Han var röntgad som 3 åring och ska röntgas av säljaren i nästa vecka igen, mest för...
Svar
19
· Visningar
1 649
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp