Hudkräm till små barn

Sv: Hudkräm till små barn

Istället ska man tillsätta den på slutet, eller smörja in den på barnet när de badat klart (så slipper man skura badkaret ;)).

A-cremen är superskön på mindre ytor, den är tjock och krämig. Jag använder den på mig själv också.


Åh ja det är så störigt! Vi har slarvat periodvis med skurandet av sonens badbalja...den är inte allt för vacker pga det.

Vad är A-creme?
Vi har också en del av weledas produkter och de är också helt ok fast miniderm slår allt annat vi testat.
 
Sv: Hudkräm till små barn

Hej! Jag har smort min lilla "torris" med jojoba-olja, helt suverän.:bow:
Han var ordentligt torr eftersom han har ätit urin/vätskedrivande medel några månader efter en operation, har provat med alla olika salvor och oljor som rekommenderats men inget funkade förrän jag fick tag i jojoban! Har använt den själv också, helt underbar,man blir som en babyrumpa;)
(Jag köpte den på hälsokostaffären.)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 080
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 395
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 459
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp