• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 795
Sv: Huga!

:eek: :eek: :eek:
.... det måste ju vara en psykiskt sjuk person som ansvarar för det där huset och dess fyrbenta inneboende :eek: ... fy faaaaaaaAAAAN. Stackars djur :(

hua , stackars katter. spontant tycker jag nog det är dags att tillämpa USA:s system med fängelse och skyhöga böter för personer som missköter sina djur.

Jisses!

omg_2.gif

Hur kan man göra så mot sina djur? Man får hoppas att det är en psykisk sjuk männiksa som haft djuren och iom det itne vetat vad h*n gjort. Sånt här är tragiskt. Men förstår inte att det pågår i sverige...

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: ameo
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
1 944
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka